halloj! :D

Känns som att det var ett tag sedan jag skrev här, men har inte haft ork/tid (; Igår var jag i alla fall hos Cisci och Fredrik med lite folk och sen hamnade vi hos Tobbe en stund :D

Får hoppas det blir varmt inatt för jag, Natalie, Cisci, Fredrik och Alfons ska sova i tält (; Får se hur det kommer gå haha :D Blir första gången iår för oss alla tror jag (; Känner att jag inte har något att berätta men det kommer lite bilder från veckan i alla fall :D


Rast på sommarjobbet. Tycker att jag och Frida, som jag jobbar med har riktigt snygga kläder haha :D

Johanna och Mollie när vi körde lappleken på ku (;

Lappleken

Glass på lappens med ku. Jag och Johanna var smarta och delade på en, för vi fick bara köpa för en viss summa var (;

Tror det här är huvuddelen av ormen som jag råkade klippa av huvudet på. Vi (de som jag jobbar med) hittade nämligen den här dagen efter jag hade gjort det (; För er som inte vet så skulle jag klipppa gräset runt ett träd med en häcksax eller något och ut kommer en orm utan huvud (; Ser ju ut som att den här ormen har knipsat ihop sig och vissa kan tydligen göra det :O Är glad över att vi inte kommer att vara på det där stället igen haha :D Ryser när jag ser den här bilden och det känns som att det ska vara en orm i mitt rum som jag är i nu haha :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0