Booowling!

Heejheej! Var ett tag sedan sist, eller så längesedan kanske det inte var men känns som det haha :D I alla fall så har jag varit med Johanna idag och vi bowlade och spelade monopol :) Kan ju inte säga att det gick så jätte bra på bowlingen, men man får väll skylla på att det var ett tag sedan sist, haha :D När jag kom hem skottade jag och nu ska jag nog rensa min garderob, fast det kommer nog inte bli så mycket kläder jag kan ta bort. Men det blir nog bättre ordning i den i alla fall och det är ju bra :D Kommer lite bilder från dagen nu :)


Bowlingskor är ju de snyggaste som finns (;


Haha, på vägen tillbaka gick vi en väg där ingen hade gått förut och det var ju bara liiite djup snö (;


Och sist men inte minst, en bild på resultatet :) (3 serier)


Kommentarer
Postat av: johanna

det var jättekul :D <3

2011-01-09 @ 20:42:01
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0