Måndag

Shit vilken nödvändig skoldag det var idag -.- Första lektionen var livsmedelkunskap i 3 timmar, var klar med det som man skulle göra, men fanns ingenting annat att göra, sedan matte och den var väll ganska "vettig" och på engelskan läste jag bara eftersom jag var klar med det andra :P

När jag kom hem gick jag och la mig för hade så ont i huvudet, så missade träningen :/ Men nu är det i alla fall bättre, så kan nog gå imorgon :D Är ju stepup grejen då också :D

Har inga lektioner imorgon, så då bestämde vi för att ha bakdag för att få in pengar till Tysklandsresan :D Så vi ska baka semlor och semeltårtor :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

livsmedelskunskap är intressant :)

2011-02-08 @ 14:23:06
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag har inte den lektionen, men jag jobbar inom livsmedel och fick åka på en snabbkurs :)

2011-02-11 @ 06:40:13
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0