Tidsfördriv!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter:  Cecilia
Smeknamn: Cicci, Cilia
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ola - Twisted memories, typ (;
Beroende av: Vet inte riktigt (;
Vem behöver du mest just nu: min syster typ, känns som att jag inte har pratat med henne på evigheter :/
Vad tror folk om dig? Att jag är glad, ambitiös och bra på fotboll
Stämmer det? Lite kanske :P
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, bra på fotboll och för att jag oftast är glad
Vad säger du för att imponera på någon?  Som jag vet så säger jag nog ingenting
Hur imponerar man på dig? Glad och snäll, va sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? ah, haha :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej, vädja till henne att vi får det då! asså snälla hur dum får man va eller?? (; Haha, var amanda som bara skrev det som kom upp på louise telefon (;
Var bor du? I en liten stad och i en by :D
Trivs du där: Ja, på både ställena :D
Äger du några Converse: Nej, är väll typ den enda som inte gör det, haha :D
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: Nej :D
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Ta studenten kanske och börja på högskola (;
Hur svarar du i mobilen: Är olika beroende på vem det är, men antingen "Hej, det är Cecilia." Eller bara hej :D
Vem ringde dig senast? Mamma :D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma och om en massa (;
 Antal timmar sömn i natt: Typ 7 timmar :D
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja, eller typ precis (;
När mår du bra: Typ hela tiden :D
När blev du fotad senast: Vet inte (;
Hur känner du dig nu: Lite hängig :/
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte, svart och vit kanske (;
Vad tycker du om fötter: Haha, har väll ingen speciell åsikt om dem (; Men är nöjd över min storlek i alla fall :D
Vad saknar du: Familjen, mina kompisar hemma, fotbollen och sommaren
Hade du en bra kväll igår: ja :D
Favorit dryck på morgonen: juice eller mjölk
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, men vid 10 när det är skola typ :D
Är du blyg? Ja, fast det beror lite på vad det är för situation (;
Sysslar du med någon idrott: Fotboll :D
Vill du hellre ha mail än brev: Om det är någon jag känner skulle det vara kul med ett brev, men är ju lite lättare med mail ibland (;
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte (;
Har du spytt offentligt: inte vad jag kommer ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet inte riktigt, göra det tjejer inte kan göra kanske (;
Är du nöjd med ditt liv: ja :D
Är du bortskämd: Nja, haha :D
Vad gör du i morgon: Går i skolan till 4, sen blire nog att plugga :/
Vad är det värsta du vet? Fattigdom, egoism och lögner typ
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte :P
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen speciell, men någon som gör något bra för världen
Vad längtar du till? sommarlovet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för schampo? det gröna från sunsilk :D
Vad är det finaste du fått? vet inte riktigt :D
En speciell dag du minns: Finns många
Hur gammal är du: 16.
Tycker du om någon just nu: ja :D
Om fem månader: är det sommar!
Gröna eller röda äpplen: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, eller det beror väll på :P
Gillar du golf: har inte spelat det (; bara minigolf :D
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egna säng i natt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: ja, eller det beror väll lite på vad det är för situation :p
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skänka lite och sen åka utomlands med familjen och några vänner :D
Bär du glasögon eller linser: läsglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är lite olika, men tycker inte om att sova för länge (;
Har du piercing: Öronen, men skulle vilja ta i naveln :D
Vill du gifta dig: Tror det
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: På somrarna ja, men inte annars (;
Är du bra på att laga mat: Tycker det är tråkigt att bara laga till mig själv, så blir oftast något lättlagat, så vet inte riktigt, men jag är väll inte jätte dålig, haha :D
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte så mycket
Är du musikalisk? Nejnej, haha :D
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk, beroende på vad jag är sugen på :D
Vilken är din favoritglass:  Vet inte, magnum mandel kanske
Tror du på ett liv efter döden: nja
Tycker du om sushi: har aldrig ätit det, men tror inte jag tycker om det
Vad äter du helst när du ser på film: det jag är sugen på då, det går ju inte att säga nu (;
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :D
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: ingen av dem typ, men är nog mer morgon är kvälls (;
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ah
Biter du på naglarna: ja, tyvärr!
Röker du: Nej
 Hur ofta tränar/motionerar du: när jag är frisk tränar jag 3 ggr/vecka eller mer
 Senaste låt du hörde: bara du och jag - erik linder.. låten i inlägget under :D


Gjorde första halvan igår typ och den andra idag (; Blev nå konstigt när jag skrev för gick inte att ta bort den fetstilta texten :/


Sitter och kollar på parlamentet :D Eller satt kanske man ska skriva eftersom det är slut nu (; Någon som också kollade på det? :D Tycker att Björn borde vara med igen! Vad hände med han förresten? :O Har väll typ varit helt tyst om honom sedan han var med i melodifestival och parlamentet :/ 


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0