nice day, haha :D

Fick reda på att vi slutade 11.40 idag istället för 16, alltså 4 timmar tidigare :D Värsta skönt när man hade ställt in sig att sluta vid 4 sen så får vi sluta tidigare! :D Var för att våran lärare skulle på någon kurs eller något, så då kunde vi inte ha något bak (;

Efter skolan följde jag med Amanda och Louise till mcdonalds och åt, känns som att jag har varit där mycket nu den sista tiden, haha :D Det som brukar gå flera månader mellan gångerna jag är där (; Och nu ska jag väll plugga (;

Vad har ni gjort för kul idag? :D


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du är med :D lycka till!

2011-02-23 @ 19:06:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0