Gårdagens tågresa

Kul tågresa man hade igår, haha :D Det första tåget jag åkte med var bara 10 min försenat, så det var ju helt okej eftersom jag ändå skulle vänta i v-ås i 40 min (; Det andra tåget var inte heller så jätte mycket försenat. Men det värsta var det sista tåget, för det skulle ha kommit vid 21 och det åkte inte från stockholm förs ca 22.10 och därifrån tar det ca 1 och ½ timme till dit jag var, så mamma kom och hämtade mig :)

Men tyckte det var så dåligt, för den enda informationen vi fick var på tåget innan (tror alla hade åkt med det) och där sa de att det andra tåget inte hade åkt från stockholm än och att de inte fick tag på föraren till det tåget (jag fick reda på när det åkte från sthlm av pappa :P). Sen kom det 2 bussar, men båda skulle neråt som högst 5 åkte med, sen satt det kanske 40 stycken som skulle uppåt, men det fanns ingen buss åt oss :O Kul liksom, men det var i alla fall snällt av dem att hålla väntrummet öppet som egentligen skulle ha varit stängt (;

Vet att det var vädrets fel att det blev försenat och inte sjs, men de hade ju i alla fall kunnat gett oss information och satt in en buss eftersom vädret var någorlunda okej på kvällen :)

Sammanfattning: Kom hem vid halv 1, i stället för vid 10 (;


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt med förseningar!

2011-02-12 @ 20:18:39
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej! Njaa inte så mycket :) Hur är läget idag då? :)

2011-02-12 @ 23:45:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: okej tack så jätte mycket för att du svarade!

Kolla gärna in vad dom andra svarade & hur dom resonerade!



Är allt bra denna söndag? vad har du för planer? :)

2011-02-13 @ 11:03:21
URL: http://robinhoods.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0