"Förstår ni?..

...Gör ni det? Annars kan ni bara komma upp till mitt rum senare om ni inte vågar säga det på lektionen" Så sa typ våran nya lärare efter allt han sa, fast han förklarade skit tydligt! :O Men tror nog han var ganska nervös eftersom det var hans första dag här (; Så det var väll säkert därför. Jag skulle ju också va jätte nervös om jag skulle stå och ha en lektion med en klass som kände varann jätte bra och man själv inte kände en enda (; Fast han har varit med den andra läraren sen i måndags eller tisdags eller något (; Och an var faktiskt bättre än våran gamla lärare som vi hade i typ 3 veckor haha :D Så det är ju bra, får väll hoppas att han blir bättre när han har varit här ett tag :)

Slutade vid 2 och efter det var jag ute och gick i nästan en timme :D Det var skönt, men när jag kom in kände jag att det nog inte var så bra för min hals :/ Men ska i alla fall gå och kolla på träningen sen :D Eftersom jag inte har varit där på typ 2 veckor :O Vill att min hals ska bli bra, så att jag kan träna igen! Börjar sakna fotbollen riktigt mycket :/


Kommentarer
Postat av: mandi

Egentligen borde han inte ha vart nervös, vi är ju liksom bara nio i klassen i allafall. förstår du?? Tråkiiigt det där med din hals med roligare med vårat sommarjobb hahaha :D taggaaaaaa!!

2011-02-24 @ 19:26:22

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0