day 01 – introduce yourself

Lite irriterande att jag råkade ta bort all text, så får skriva om allt igen :/

Tycker den här borde vara jätte enkel, men det är den ju inte alls det. Men i alla fall så heter jag Cecilia och är 16 år. Har i hela mitt liv bott hemma i vårat röda hus, men i höstas flyttade jag hemifrån för att gå i skolan där jag ville. Jag valde livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori :D

Är konfirmandassistent och har varit det sedan hösten 2009. Shit va längesedan :O Haha :D Det är skit kul att vara det, man får göra en massa roliga saker och diskutera en massa med roliga folk m.m! :D Inte för att jag säger så mycket under diskussionerna, men det är ändå roligt att lyssna på de andra, fast jag vill våga säga saker jag också! Är i alla fall mindre blyg nu än jag var förut, och det är ju bra :D Men är lite jobbigt att jag blir röd i ansiktet så fort jag pratar inför en grupp eller skrattar, fast jag inte tycker det är pinsamt :/

Spelar också fotboll på fritiden och det har jag gjort sen jag gick i 6:an. Så alltså sen våren 2007 (; Det lät ju inte alls så länge till skillnad mot assistensaken (; Känns som att det var längre sedan jag gick i 6:an, har ju hänt så mycket sedan dess :D Känns också som att jag har spelat fotboll mycket längre (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0