sammanfattning av 2011 i en liten lista ;)

Du under 2011
Har du gråtit? ja
Har du skrattat? ja :)
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? tror inte det
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? tror inte det
Har du varit utomlands? ja!
Har du varit i en annan stad? ja haha
Har du bott hemma? ja

Dina vänner under 2011
Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? ja
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja, det har jag nog :)

Under 2011 har du
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? ja

När har du som mest…
Gråtit under 2011? nu i höstas
Skrattat under 2011? vet inte, våren/sommaren säkert ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nja, några bekanta haha :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? sverige, tyskland, danmark och sicilien
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? ja
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? finns ett antal ;)
8. Vad var din största framgång 2011? vet inte
9. Största misstaget? det tänker jag inte skriva här, dom som vet dom vet.. om man nu kan räkna det som ett misstag :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja
11. Bästa köpet? inte en aning, men just nu är det väll kanske min jacka ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? vet inte, men Bruno mars - the lazy song bl.a. :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? tror jag har skrattat mindre, men behöver ju inte ha varit ledsnare för det ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt
18. Hur tillbringar du julen? hemma
19. Blev du kär i år? ja
20. Favoritprogram på TV? vet inte, ett tag tittade jag väldigt mycket på one tree hill, men tycker den börjar bli lite tråkig nu på slutet, som de flesta serier blir
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst så många böcker iår ;)
22. Största musikaliska upptäckten?: kapten röd, hinder,  storm weather shanty choir m.fl.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? fick nog allt jag hade önskat mig eftersom det inte var så mycket ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? som sagt har jag för mig att jag fick allt jag önskade mig ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? skolan och sen träffade jag min syster
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? asså, jag vet inte, men den har ändrats sen förra året
29. Vad fick dig att må bra? de som står mig nära ;)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, chace crawford är väldigt snygg ;)
31. Vem saknade du? de som jag inte träffar så ofta

ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? både bra och dåligt
Bättre än förra året? jag vet inte
Har du träffat några nya vänner? yes
Har du flyttat under år 2011? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? jaa!
Har du kysst en främling? nja

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? både bra och dåligt
Har du varit kär? har inte den här frågan redan varit? men ja det har jag :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? inte till någon som går under benämningen kärlek som jag tolkar det <-behåller det som redan står ;)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja, men ingen kärlek som sagt <- behåller det som redan står
Har du haft ett hemligt förhållande? nej, eller om det är hemligt så är det ju hemligt ;)

SORG & HÄMND
Har någon i din närhet begått självmord? nej, eller en näranära, om man kan säga så :P
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? inte knytnävsslagsmål ;)

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? ja
Har du skämt ut dig? haha, ja
Har du ljugit för en vän? ja
Har du varit ute en hel natt? inte till morgonen, men sent haha :)
Har du blivit tagen av polisen? nej

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? kanal
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej
Hatar du någon i din skola? nja
Har du gjort något framsteg? ja
Har du haft alla rätt på ett prov? vet inte, har typ inte haft några prov tror jag ;)

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? jaa, den har frågan har väll också redan varit?
Har du förlorat en vän? mjae
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? typ
Har du gått bakom ryggen på en vän? vet inte, kommer inte ihåg
Har du ljugit för en bästa vän? vet inte
Har du många killkompisar? nja, hade ju många fler på högstadiet ;)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0