sammanfattning i lista av sommaren 2011

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?  Ja
Vilka länder besökte du? Sicilien
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? ja

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 9 juni, 7 juli (vet inte om jag kommer komma ihåg det datumet, men det är definitivt en dag jag kommer komma ihåg i nästan minsta detalj haha), 29 juli, 20 augusti
Största misstaget? att inte säga något
Har du varit sjuk eller skadat dig? har skadat mig, men inte något stort precis haha :D

Bästa köpet? jadu, mina converse kanske
Sommarens väder? ganska bra :D
Vad spenderade du mest pengar på? vet inte

Gjorde någonting dig riktigt glad? ja!
Sommarens låt? ingen speciell
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare än förra året tror jag :D


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? badat haha :D men var ju nästan aldrig varmt i vattnet (;
Vad önskar du att du gjort mindre? varit feg
Hur tillbringade du midsommarafton? åt mat hos cisci, fredrik och alfons med dom, natalie och annica. sedan kom det mer folk på kvällen :D

Sommarens favoritprogram på tv? kollade nästan ingenting på tv
Böcker du läst den här sommaren? ingen eftersom de böckerna jag ville läsa var utlånade.
Största musikaliska upptäckten denna sommar? chris medina och volbeat


Något du önskade och fick? - skulle nog kunna svara sicilien här förresten :D
Något du önskade dig men inte fick? -
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? kollade på när 3:orna tog studenten eftersom de tog den dagen efter våran avslutning (;


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? jadu..
Sommarens hetaste? -
Sommarens bästa tillfälle? den där kan man ju tolka hur man vill egentligen haha :D men jag svarar sicilien


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0