fint väder! :D

Tycker lite synd om de som har börjat skolan nu när det är fint väder igen (; Fast nu när alla andra har börjat så börjar jag känna att jag också vill börja haha :D Ska ändå bli ganska roligt, hoppas jag i alla fall även fast vi har fått ett skit schema! Men men, och vi kommer ju ändå inte gå i skolan så mycket i höst eftersom vi åker till tyskland i 9 dagar och sedan har vi praktik i 4 veckor :D Kanske därför vi har så långa dagar också, så att vi ska hinna med allt (;

Nu måste jag gå för jag och Natalie ska ut och cykla :D


Blev frukost i solen igår :D Och jag åt inte bara lite yoghurt utan hade ätit en macka innan jag tog bilden haha :D Så ni behöver inte tro att jag typ inte äter något, fast det kanske ni fattade i mitt förra inlägg haha :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0