lista

1. Vad heter du? Cecilia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är nöjd med mitt namn nu :D
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Marcus om jag skulle bli en kille (;
4. Vilket stjärntecken är du? Våg :D
5. Vilken årgång är du? Haha, -94
6. Vart bor du? I ett hus och i en lägenhet
7. Bott utomlands? Nej (;
8. Flyttat antal gånger? En gång :D
9. Vart skulle du vilja bo? Vet inte, i någon rolig stad med roliga människor haha :D
10. Vilken skolklass? som jag går i nu? lp1 isåfall :D
11. Vad vill du bli när du blir äldre? konditor




UTSEENDE
1. Hur lång är du? 167 eller något :D
2. Hur mycket väger du? Tänker jag inte säga här (;
3. Hårfärg och frisyr? Blond och vad ska man säga att jag har för frisyr? haha :D Snedbena och luggen uppsatt (;
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Vet inte (;
6. Minst nöjd med? Vet inte (;
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? läs, asså läsglasögon haha :D
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Nej (;

FAVORITER
1. Filmer? Inte en aning, är ingen som kan kolla på en film flera gånger (;
2. Låtar? Finns många :D
3. Årstider? Våren och sommaren :D
4. Mat/dryck? För något år sedan skulle jag helt klart ha svarat tacos, men nu vet jag inte (;
5. Djur? vet inte (; som husdjur skulle jag helst vilja ha fiskar :D
6. Färg? Lila :D
7. Parfym? Vet inte, går i omgångar typ :D
8. Tv-program? Gossip girl :D
9. Ämne i skolan? Vet inte, bak kanske, men det kan kännas jobbigt att ha när man inte har ork haha :D
10. Sysselsättning? Kompisar, ku (när jag är hemma), fotboll och datorn haha :D



KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka och jeansjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta tygskor och ett par svarta boots :D
3. Favoritfärg på kläder? Olika
4. Favoritmaterial på kläder? Vet inte (;
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte (;
6. Favoritaffärer? Hm och gina :D
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika (;
8. Favoritmärke? Vet inte (; Men på skor är det fred perry :D
9. Vad har du för byxstorlek? Olika beroende på vad det är för butik (;
10. Vad har du för tröjstorlek? 36 (;


DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mellan :D
2. Vilken färg på tapeterna? Beigebruna typ och en beigebrun med nå mönster på :D
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? vitt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängen, för skulle vara ont att sova på golvet (;
5. Vad vill du ändra där inne? Skulle vilja göra en walk-in-closet, men känns lite onödigt när jag inte är här så ofta (;
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? ja
b) Video/dvd? nej, den är i lägenheten (;
c) Dator? bärbar
d) Stereo? ja, i min ena garderob där jag har massa saker jag inte använder längre haha :D
e) Telefon? mobil
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sover och sitter vid datorn (;
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? jag, om ingen sover här när jag inte är hemma haha :D
10. Favoritpryl i hemmet? vet inte (;



BLANDAT
1. Vad heter din morfar? morfar (;
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? inget (;
b) Jobbväska just nu? vet inte (;
c) Handväska eller liknande just nu? samma som skolväska (;
3. Vad är du beroende av? datorn
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? lipsyl, det mörk blåa (;
6. Vad tror du på? vet inte (;
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom
8. Vad köpte du senast? godis i lördags (;
9. Har du nåt husdjur? nej (;
10. Vad bor du i? hus och lägenhet




GREJER
Plånbok: Ja, en svart
Tandborste: en orange och vit
Smycken: just nu, ett örhänge bara haha :D
Solglasögon: Använder typ aldrig det, passar typ inte i några (;
Underkläder: Ja?
Nagellack: just nu, ett ljusrosa (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0