the sun is shining! :D

Kom nyss hem från en promenad och cykeltur :D Eftersom det är så fint väder ute passade jag på att cykla en liten bit direkt efter skolan, sen lämnade jag cykeln, hämtade ipoden och så gick jag ut och gick haha :D När det inte blåser är det skit varmt ute :D Är verkligen vår nu! Såg att gräsmattan mellan lägenhetshusen där jag bor har börjat bli grön också :D Längtar tills då man bara kan gå ut och gå i short och linne :D

Amanda och Louice hade nog lite tråkigt idag också, för har 110 olästa sms på min telefon -.- haha :D Har väll inte hänt så mycket annars idag, fick reda på att det var ett till excelprov, så får ingen sovmorgon imorgon :/ Och man är ju tvungen att träna lite till det också, så ska göra klart det jag inte hann idag. Så blir jag förhoppningsvis klar med provet imorgon och slipper datan :D Aja, ska gå till coop/ica nu, ha de bra! :D


Kommentarer
Postat av: Victoria Eklund

Sv: ja absolut! :)

2011-04-07 @ 18:47:30
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0