nu: pensionärsjävlar :D

Blev att jag gick till Cisci i alla fall :D Vi kollade på arsenal - liverpool (fotboll), riktigt bra slut på den matchen haha :D Ne, men det var 8 minuter övertid för det hade varit många skadade och så. Och i 98:e minuten (är 90 min på en vanlig match, för er som inte vet det) så gjorde Arsenal mål på straff, det blev 1-0 (; Men sen måste de ha lagt till fler minuter för i 101:a gör Liverpool mål på straff, så det blev alltså 1-1 :D

Efter det skulle vi åka in till stan med mamma och min bror. Men då var batteriet slut i bilen, så vi försökte knuffa igång den, men det gick inte så vi lånade min fasters bil haha :D För pappa var inte hemma och det är väll han som kan det där med startkablar och vet vart de ligger eller något haha :D

Aja, det här var säkert ointressant för de flesta, men men haha :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0