pluggpluggplugg!

Heejheej :) Fattar inte hur lärare tänker när de sätter ett prov samma dag som man redan har 2 andra och vägrar ändra dag! Men fick i alla fall flytta matteprovet till dagen innan, för det känns bättre att ha det dagen innan än 3 prov på samma dag :) Men det är ju fortfarande mycket, nu har jag hygienprov och matteprov på onsdag och livsmedelkunskap och samhällsprov på torsdag :/ + att jag måste åka på en informationskväll för 9:orna på onsdag eftermiddag så kommer inte komma hem förs typ vid 8 :/ Men det ska väll gå att lära sig allting i alla fall :) För matten och hygienen kan jag nästan och samhällen verkar inte vara så jätte svår, måste bara läsa igenom det någongång till :) Det är nu man fattar hur bra man hade det på högstadiet, då vi fick ha max 2 eller 3 prov per vecka, tror det var 2 och man fick inte heller ha mer än ett prov på en dag! :) Det skulle ju ha varit hur skönt som helst om det hade varit så nu :)

Snart kommer Natalie hit en stund också :) Fatta va förvånad jag blev när hon frågade om hon kunde komma förbi och säga hej idag, först trodde jag att hon skämtade för igår skämtade vi om att det var hon som hade flyttat in ovanför mig (; Hon ska till en kompis som bor några mil härifrån så då ska hon komma förbi idag sen ska vi kanske ses imorgon också! :) <3

Blev ett långt inlägg nu, men det går ju det också :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0