Onsdag

Har nyss tränat lite, fast på wii, haha (; Men gjorde massa styrkeövningar så är alldeles slut i kroppen nu. Får hoppas jag inte har träningsverk imorgon i alla fall (; Förra fredagen tror jag det var hade jag träningsverk och vi har bak på fredagar så det var ju jätte jobbigt om man skulle böja sig. Den här veckan har vi bak imorgon också, så det blir inge kul om jag har träningsverk, men kände att jag ville träna lite :)
Idag bakade vi brownies, mazariner, hamburger- och korvbröd :) Och imorgon ska vi göra klart brownieserna och mazarinerna för är inte riktigt klara med dem sedan ska vi göra 18 rulltårtor som någon skola har beställt tror jag :O Ha de bra! :)


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan skulle du kunna göra en sak för mig ??? :)

om du kunde rösta på min outfit på en tävling så vore det skit gulligt av dig skulle bli super glad :D



http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=563&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

(om du inte hittar den så är det en med jeans och en döskalle tröja och shorta :) )



KRAM josefin gard !!!



allt bra med dig idag ??? :)

2010-10-28 @ 02:50:45
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: Arneadine

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:46:21
URL: http://arneadine.blogstie.com

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0