kommerintepånågontingattskrivahär(;

Hejtjollahopp :) Känns som att jag har fått ganska mycket gjort idag igen :) Har prov om hävningsmedel och jäsning imorgon så har tränat lite på det och städat. Låter inte så mycke, haha (; Men har varit hemma i mindre än 4 timmar och har ju varit i skolan också och där kändes som jag fick mycket gjort också :) Har varit så mycket i skolan nu på sista tiden och idag gick vi igenom samhällsläxan, jag kom långt fram i matten, lämnade in 2 uppgifter och hade livsmedelkunskapsprov och det gick väldigt bra :) Sedan fick vi reda på hur det gick på engelskaprovet vi gjorde tidigare i veckan och blev lite förvånad över resultatet, haha (; Hade bara någon poäng ifrån full pott, har aldrig hänt på engelskan förut tror jag, haha (;


Kommentarer
Postat av: johanna

well done! ;D <3

2010-10-14 @ 21:08:53
URL: http://jjjohannna.blogg.se/
Postat av: Syster J

Du är så duktig så :)

2010-10-15 @ 22:43:44

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0