HÖST

Imorse när jag vaknade kände jag att det var skit kallt i lägenheten igen :/ Gick upp och kollade på termometern och såg att den stog på 16,9 :O Fast den står i fönstret så var väll lite varmare längre nín i lägenheten, men det var ju ändå skit kallt :/ Nu är det i alla fall lite varmare men inte riktigt varmt än så man inte fryser :/

Stannade kvar en stund i skolan med Amanda idag för hon skulle ha utvecklingssamtal typ 1 timme efter att vi hade slutat så då väntade jag med henne en stund :) Och sen när jag cyklade hem kändes det verkligen att det var höst :) Det var lite kyligt, låg MASSA gula löv på vägen och blåste som in i 17 (; Imorse var det minusgrader ute också :) Men tycker att snön ska komma nu snart, för när det ändå är kallt nu så kan det ju lika gärna vara snö också :)

Sedan fick jag reda på idag att de äter ketchup till ost och skinkgratäng här :O De äter ju ketchup till allt utom pannkaka, haha, ni vet reklamen? :) Så gott kan det ju inte vara (;

Fick inte in höstbilden som jag tänkte ha med :/ Memmen (;



Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas det blir vaaaaarmt snart! :)

håller med, är det kallt så kan det lika gärna vara snö! :>

haha, måndag äre falukorv..... ;>

hihi! :D <3

2010-10-11 @ 17:45:21
URL: http://jjjohannna.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; hihi thank u! :)

ååh, smarrigt! falukorv för 15 kronor på ica? ;) <3

2010-10-11 @ 20:03:48
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0