Johanna -> Doktorn -> Johanna -> Natalie :)

Blev att Johanna sov hos mig igår-idag. Det var skoj, har ju inte träffat henne på ett tag :/ Men fattar inte riktigt hur hon orkade för hon kom hem från ett läger som hon har varit på fre-mån, så hon hann typ bara vara hemma en timme sen gick vi till bussen :P Men man märkte lite att hon var lite övertrött på kvällen, haha :)
Sen idag skulle jag till doktor för min huvudvärk som jag hade förut och eftersom den har gått över så tog det typ bara 5 min, haha :) Kändes lite ovärt att åka dit då, men de ville väll veta hur det har gått och så :) Efter det blev det att va med Johanna och sedan Natalie en stund, som jag hoppas hinna få träffa en stund till innan jag åker imorgon :) ha de bra!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha det var kul :D

<3

2010-11-02 @ 23:11:43
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0