wiho :)

Fick sluta tidigare även idag, 2 timmar :O För 2 av våra lärare var sjuka och vi skulle få jobba själva, men som tur var kunde vi flytta fram den sista lektionen så vi fick sluta efter det  :) Så efter skolan har jag pluggat och packat, eftersom jag ska HEM imorgon! :) Det ska bli kul :) Tycker den här veckan har gått så himlans fort, fast det är väll för att vi har fått sluta tidigt varenda dag, haha :D

Hände en kul sak på idrotten idag också och det var att en från den andra klassen på frågade mig om jag gick på fotboll, för hon tyckte jag verkade som en sådan, haha :) Är ju en som har frågat det förut också, så jag gör väll det, haha :) Men nu ska jag gå och göra mig iordning, ha de bra!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vi har en störd lärare i de :/ as tråkigt

2010-12-03 @ 15:41:25
URL: http://liindblaads.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0