Vänner

Sitter och tittar på vänner, så bra! :D Sedan ska jag väll plugga. Blir nog att lägga sig tidigt, har skit ont i huvudet, så åkte hem från skolan för skulle aldrig ha klarat av att vara kvar :( Eller jo, men jag hade inte klarat av att jobba på lektionerna och det är ju därför ma är där, haha (; Får hoppas det är bättre imorgon, man klarar ju typ inte av att göra någonting när man har huvudvärk :(

Var ju hemma i helgen också! :D Så på lördagen blev det julbord och va med Cisci, som jag också var en stund med på söndagen eftersom både Johanna och Natalie inte kunde. Har ju inte träffat Cisci på jätte länge för hon låg på sjukhuset när jag var hemma förra gången :O Så var roligt att träffa henne :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0