Ormar som flyger?

Struntade i mitt godisförbud idag och köpte en påse med skumtomtar :) Väldigt gott! :) Har haft det i 3 veckor och en dag nu, så det är nästan bara 2 månader kvar, haha :) Men tror det är svårast att hålla sig i början när man är van att äta det, men sedan när man har varit utan ett tag blir man inte alls lika ofta sugen på det. Jag är faktiskt nästan aldrig sugen på godis längre och om jag är det låter jag bli att köpa :) Men om jag inte hade haft godisförbudet hade jag nog köpt, haha :)

Hahah, var skit mega kul de sista 5 minuterna på lmkn för Amanda berättade att de hade hittat en orm som kunde flyga?!? :O Så ni kan ju fatta att vi började skratta väldigt, väldigt mycket, haha :) Så nu skickade hon en länk, för hon var väll tvungen att visa att hon hade sant, haha :)

http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2243825/se-ormen-som-flyger-mellan-traden

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0