Frågestunden!

Verkar inte som jag kan svara på frågorna i frågestunden :O Så ni får kommentera med era frågor här istället även fast det är lite "jobbigare" haha :) Men kan svara på några av frågorna som jag har fått här istället (;

Hej, tycker du om falukorv? :D = Hej, ja det gör jag, åt det igår till och med, haha :)
Är du "bara" 16 eller dålig på att uppdatera infon om dej själv? :) = Ja, det är jag. Varför tror du att jag är äldre? :O
Heter det palett eller polett? = Tror det heter palett, eller vad tror du? (;
Är det sant att du har godisförbud? = Ja, det är det :)
Är det sant att du är ett stort fan av elisa´s och hatar oooola? = Nej, det är verkligen INTE sant, haha :)
Visste du att ditt nya smeknamn bland dina kompisar är Cilius? = Nej, det visste jag inte Amandius, haha :)
Har du fått många nya vänner i år? = Ja, det har jag :)

Haha, kul att Amanda har bombat mig med frågor (;


Kommentarer
Postat av: hihi

vet inte bara fått för mig att du var äldre än så, eller ja verkat så ialla fall :)

2010-12-07 @ 19:14:46
Postat av: mandi

hahaha synd att du inte fick alla frågor dock : (

2010-12-08 @ 18:19:28

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0