Frågestunden!

Såg de andra frågorna jag hade fått på frågestunden nu och eftersom det inte går att svara där, svarar jag här :)

Vad är din favoritsport efter fotboll? Förut var det nog basket  men nu vet jag nog inte
Hur trivs du i skolan? bra, men skulle vilja att den låg lite närmare hemma
Vem är din coolaste vän i din klass? (amanda va?) undra vem som har ställt den frågan *gör amandas min* haha :) men ne, det är nog jag själv, haha :) nej, men vet inte. J kanske? haha :)
Vad är din favorit färg? Lila!
Mariestad är bäst va? nej, jag tror nog inte det, haha :)
Hur cool är jag på en skala ifrån 1-10? :) / hemlig har en känsla av att det är Amanda som ställde den frågan så det får väll bli en tia! haha :)

Tomten din fråga är med i inlägget under! :)


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0