Bra fantasi

Kom precis hem från att ha ätit kinamat med Natalie, gott var det men nu har hon åkt :/ Men jag åker ju hem på tisdag, så får snart träffa henne igen + massa andra :) Handlade klart alla julklappar när vi var och shoppade också, så det är skönt. Tycker jag blev klar riktigt tidigt i år, är ju klar över en vecka innan. Shit tänk att det typ bara är en vecka kvar till jul, tiden går så sjukt snabbt! Slutar ju skolan om mindre än en vecka också. Sedan kan det hända att de får stänga skolan någon dag också, för är typ bara +14 inomhus! :O Skit kallt är det, men skulle vara skönt om de stängde den någon dag, haha :) Nu ska jag fortsätta titta på vänner som är slut om 5 min, haha :) Ha de bra!






Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: jag svarar på en massa kommentarer :D

2010-12-15 @ 20:01:10
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0