Bad

Är helt slut efter en dag i badhuset. Har varit där med Emma, Martina, William, Sara, Simon, Gustav och Hanna. Inga av barnen kunde ju simma så blev att vara i lilla bassängen hela tiden, men man blir ju typ mer slut då, haha :)

Orkade aldrig skriva något igår, men först var jag, min familj och släkten på mammas sida hos mormor och morfar och åt. Som tur var så var det inge julmat, haha :) Efter det blev det att åka till Johanna, som jag inte hade träffat på evigheter :/ Vi spelade kort, monopol och twister. Man kan ju säga att man inte är lika vig som när man var liten, haha :) Men kul var det i alla fall! :)

Nu ska jag vänta på att Emma ska höra av sig och sen ska jag vara med henne, om ni inte fattade det haha :) Ha de!


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0