2010 i bilder


Bytte fotbollslag, som jag slutade i i augusti p.g.a. flytten :/


Tittade på när äventyrarna konfirmerade sig :)


Var på klassresa till Göteborg


Sista dagen med 9b


Betsy!


Ola, köping


Ola, valbo


Sommarkonfirmander gotland. (jag är assistent, haha)


Gotland


Gotland


Ola, Ludvika


Sommarkonfirmation


Jobbade på kollo och lärde känna världens bästa Johanna :) <3


Som jag klädde ut mig till troll och pirat med :)


Åt även glass på Lappens med Johanna och chips bakom Lappens haha :)


Semester, Sundsvall.. Träffade på en maaaassa släktingar som jag aldrig hade träffat :) Bl.a en tremänning som hette Cecilia (som jag) och var lika gammal som mig, haha :)


Sundsvall


Sundsvall


Var på diggiloo med Natalie i spöregn, åska och blixtar.


Åkte till Sicilien på assistensläger


Sicilien


Sicilien


Sicilien, Fredrik flätade ihop mitt och Jessicas hår (;


Var till tomtits med Johanna och cyklade på lina, haha :)


Märkte att bordet vi skulle äta vid, var lite väl stort (;


Johanna fick känna på hur det känns att vara lång, för några sekunder (;


Sundsvall, men orkar ej flytta upp den, haha :) De hade massa sånna här olika drakar, var typ någon tävling de hade (;



Toalettskyltarna på tomtits (;


Flyttade och började på gymnasiet


Träffade Louise och Amanda


Natalie kom pch hälsade på :)


Var och såg kronprinsessan och Daniel

+en massa andra grejer som jag inte har kort på och ni skulle säkert bli ännu mer utråkade om jag hade laddat upp dem också, haha :) Märkte nu att jag har sett på Ola gaaanska många gånger i år, haha :) För har sett honom fler gånger än vad jag la upp bilder på (;





Kommentarer
Postat av: johanna

hihi, vi får göra massa saker i år ocksååååå :D

troll & pirat, de va kul x'D chips bakom lappens.. ;) TOMTIT'S okejjjjjj, allt med dig är kul, men i alla fall!! :D:D:D:D:D::D:D:D

pussochkramskumbanan ;) <3

2011-01-01 @ 12:06:27
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0