plugg- och slödag!

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har varit duktig och fått en hel del plugg gjort. Hade en ganska mycket att göra så känns riktigt skönt att ha fått bort lite nu :)
 
I fredags var vi min klass på studiebesök på någon chokladmässa, så delar med mig av lite bilder därifrån :)
 

var inne på ett jätte mysigt cafe!

                                                                           fick lite besök när vi åt haha :)


Riiikard Sjööberg!

Drack/smakade på det äckligaste kaffe jag någonsin har druckit!



Favorit i repris haha :)

Fick provsmaka lite praliner :)

Kommentarer
Postat av: Karin93

Vem är den snygga killen som är på några av bilderna?

Svar: jadu, menar du rikard sjöberg eller den andra killen? haha :)
Cecilia

2012-09-09 @ 22:01:04

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0