10, 9, 8 lista

Tio första:
Första bästa kompis: var nog lisa
Första bil: aldrig haft någon
Första kärlek: r
Första djur: molle
Första semester: jadu, det kommer jag inte ihåg
Första jobb: ett fik
Första köpta skiva: don't remember
Första piercing: öronen om de räknas
Första festivalen: vet inte riktigt

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: kommer faktiskt inte ihåg
Senaste bilfärd: var väll till tåget i onsdags
Senaste filmen du såg: jag och amanda såg någon film igår, kommer inte ihåg va den hette. men rolig var den i alla fall!
Senaste ringda telefonsamtal: till min syster
Senaste bubbelbadet: vet inte
Senaste spelade cd: lyssnar inte på cd, men just nu lyssnar jag på Boyce avenue - I miss you
Senaste kyss: var med fredrik
Senaste gången du grät: grät faktiskt igår till ett gossip girl avsnitt annars kommer jag inte ihåg när jag grät sist
Senaste måltiden: åt frukost för typ en timme sedan

Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän:  nej
Blivit kär vid första ögonkastet: tror jag inte
Fastnat med blicken i någons urringning: nej
Fått ditt hjärta krossat: nej, inte riktigt
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej. mycket nej här hahah :)

http://listfolder.com/?p=2&id=204


Bjuder väll på en bild då haha :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0