sjukt trött..

..och jag måste gå och handla. Känns riktigt jobbigt just nu, men ska titta på ett till oth-avsnitt så får jag se om jag blir piggare, troligtvis inte men i så fall får jag tvinga mig iväg i alla fall ;) Tur att jag har matlåda så att jag slipper laga mat i alla fall :)

Dagen idag då. Vaknade upp hos min syster vid halv 7 imorse, vi gjorde oss iordning och sedan satte jag mig på tåget för att åka hit. Sedan vet ni vad som hände om ni läser mitt förra inlägg ;) Låter som att det har hänt något viktigt nu, men det har det ej haha :) I alla fall så när jag hade varit hemma ett tag gick jag till dagens första och sista lektion (hade alltså bara en lektion haha) som var idrott och där blev det att spela lite tennis. Gick väll bra och var skoj! Var ju väldigt nära att börja på tennis när jag gick i 9:an, men hade så fullt upp på dagarna att jag inte hann med det :/ Efter idrotten stannade vi kvar och åt även fast vi hade slutat. Stod nämligen tacos på meny som hr2 från vår skola hade gjort ;) Gott vare!


Min syters och min fina minihamburgare som vi gjorde igår! Gjorde både brödet och hamburgaren själva ;) Mycket gott var det!

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0