Long time no see

Har haft världens lust att blogga de senaste dagarna, men har inte haft någon tid och nu när jag har tid har jag ingen inspiration alls :/ Men kan ju berätta vad jag har gjort idag och igår.

Igår gick jag i alla fall ut och gick med Natalie, spelade monopol med henne och Cisci och efter det åkte jag in på ku och träffade trevliga människor och fick äntligen träffa fredrik, som jag inte har varit med på hur länge som helst :P Vi åkte i alla fall pulka och grillade korv i sveaparken, riktigt kul att göra sånt ibland :) Har dock ont i rumpan idag, vet inte om det är träningsvärk eller om det är efter mina och Johannas hopp haha :)

Idag gick jag upp kl. 5 för att bege mig till skolan. Var framme vid 10, så då gick jag hem och vilade en stund. Fattar inte att jag inte lyckades somna på tåget, låg skit skönt så det var inte på grund av det i alla fall haha :) Vid halv 12 började idrotten och vi hade typ redskapsgymnastik så vi gjorde en massa sådanna grejer, var ganska kul ;) Sedan blev det svenska och sista engelska där vi inte gjorde så mycket ;)


En bild på en halv Johanna när vi var och fikade i måndags ;)

Freddie lekte spindelmannen idag med gardinen ;)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0