hund-SM bakning

Igår bakade jag och min projektarbetsgrupp bakelser till helgens hund-sm. Gick skit för mig, usch va dåligt humör jag var ett tag..
 
Tror ingen i min grupp blev speciellt nöjd av resultatet. Var så varmt i bageriet pga av solen och ugnen och så får vi ju inte ha fönstrerna öppna eftersom det då kommer in en massa bakterier. Vissa bakelser blev därför lite snea för att de stog ute i värmen för länge och så var vissa anslag (tårtbottnar) för tjocka så vi fick göra bakelserna platta istället för runda. Men själv tyckte jag de platta blev snyggast, så det var ju bra haha :)
 
Blev vanliga prinsessbakelser. Gillar hur lika texten blev på dem -.- Inte det bästa jag har gjort precis, men det duger väll i alla fall :)
Den andra gruppen i min klass hade hand om tårtorna och här är deras resultat. En tårta med chokladbiskvibotten, hallonmousse och passionsmousse. Skit gott!
 

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0