asdfgh

Undrar hur jag kommer kunna somna ikväll eftersom jag har sovit några timmar nu på eftermiddagen. Jag som förmodligen måste åka in med 8-bussen imorgon också så jag vill ju helst somna tidigt :) Men får hoppas att min brors feber är bättre så att han kan skjutsa in mig lite senare istället :) 

Och ni väl kanske veta vad gjorde tidigare idag också? Jo, idag var det nämligen konfirmationsdax så nu är äventyrsgruppen konfirmerade :) Duktiga var de!

Känns inte så bra att mina bihålor har blivit sämre på sistone. Hoppas verkligen att de blir bättre snart för är inte så sugen på att ha skit ont hela påsklovet så att jag inte kan göra något :(


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0