30 days

Kommer börja med den här listan imorgon :D Mixade två olika versioner av den och tog bort några saker som jag inte vill skriva om, så därför är dag 10 tom. Men om det är något speciellt som ni vill att jag ska skriva om, kommentera så är det ganska troligt att det kommer med :D Så nu har ni chansen haha (;

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Mitt smeknamn
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Berätta om din närmsta vän
Dag 5 - Mina syskon
Dag 6 – I min väska
Dag 8 - Den här veckan
Dag 9 - Mitt favorit tv program
Dag 10 –
Dag 11 - Min favoritlåt
Dag 12 - Mina 3 favorit färger
Dag 13 - Det här hade jag på mig idag
Dag 14 - Min favorit årstid och varför
Dag 15 – Det här ser jag fram emot
Dag 16 – Den/de här personen betyder något alldeles extra
Dag 17 - Mitt favoritband
Dag 18 - Mina favorit ämnen i skolan
Dag 19 – Länder jag gärna skulle vilja åka till
Dag 20 - Något jag är stolt
Dag 21 - Årets bästa dag
Dag 22 - Den här månaden
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Min favoritplats
Dag 25 – Mina vänner
Dag 26 –  Min favoritartist
Dag 27 – Något jag saknar
Dag 28 – 10 saker du inte visste om mig
Dag 29 - Mitt favoritminne
Dag 30 - Planer/drömmar/mål jag har i livet


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0