day 29 – your aspirations

Mina förväntningar för vaddå? haha :D Kan säga det som Johanna sa, att jag hade förväntningar om att hon skulle klä ut sig till troll och pirat med mig i sommar haha :D Och det hoppas jag ju haha :D Förresten Johanna, vi har ju fortfarande inte fått se bilderna! Tror du Malin har de på sin dator? :D

Jag har väll också väldigt höga förväntningar mot lördag, haha :D Men tycker inte om att jag måste åka typ 6 timmar före de andra ju :O Shit trodde inte det var så mycket tidigare :( Men får ju i alla fall vara med några timmar :D

 


Kommentarer
Postat av: johanna

åh, klart jag vill klä ut mig till troll eller sjörövare eller något annat kul!! :D malin har väl lovat att vara prinsessa också? ;) jag vet inte, hon har ju lovat att skicka dom men verkar inte göra det.. :<



jaa du får vara med och jag får träffa dig i några timmar iaf!! :D <3

2011-03-24 @ 20:39:05
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0