sovdags :D

Vet att jag lovade lägga ut bilder från igår idag, men ska sova nu så hinner inte ladda upp dom (; Ska nämligen upp vid halv 5 imorgon, skit kul haha :D Var helt slut när det började närma sig slutet av arbetsdagen idag och imorgon ska jag jobba 2 timmar till och antagligen hela tiden (var på introduktion och fick kläder imorse, så det tog ju lite tid) Vet inte riktigt hur jag kommer orka men man kommer väll vänja sig förhoppningsvis :D Kommer antagligen ha en bonnbränna när jag har jobbat klart för i sommar för vi har t-shirts :/

Annars idag har jag tagit mig en springtur och en kort prommis med bästa Natalie och Travis som är hennes hund :D Imorgon blir det att jobba och sen träffa trevligt folk på kvällen :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0