Romme!

Var till romme och åkte slalom med Johanna idag :) Var riktigt kul! Tycker Johanna var riktigt duktig eftersom hon aldrig hade åkt förut och hon klarade det galant på en gång! :D Sa ju till henne att det skulle gå på 2 sekunder för henne, haha :) Hon klarade till och med av att åka ner för en backe som nästan lutade i 90 grader! Och då överdriver jag inte, haha :) Fast det var ju inte riktigt meningen att vi skulle åka den, det bara blev så haha :) Men nu ska jag gå upp och äta ost och kex med min familj :)


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, ja, det bara blev så.... ;) HAHA :D

tack för idag bästa cecilia! gör jag gärna om :D <3

2011-01-02 @ 22:29:54
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0