bloggen är under ombyggnad

Kan man säga så? haha :) I alla fall som ni kanske ser har jag gjort om bloggen lite, om ni inte ser tryck på f5, uppdatera sidan. Har äntligen kommit på hur jag vill ha den, så imorgon blir det förmodligen att ändra några fler saker, bra sysselsättning på tåget haha :) Åker nämligen hem imorgon, igen ;) Ni kanske ser att första bokstaven i varje inlägg är större än de andra, hur tycker ni att det blev, ska jag ha kvar det eller ej? Funderar på att ta bort det ;)

I alla fall så idag fick nationella prov i engelska börja dagen och det gick faktiskt bra tror jag :) Nu kanske ni undrar varför vi har nationella dagen innan jullov och det är för att vi precis har haft 4 veckors praktik och det "riktiga" provtillfället var under den tiden, så därför fick vi göra det idag istället ;) Efter det fick vi reda på våra betyg i Arbetsmiljö och säkerhet, fick vg i det, så det var väl bra ;) Till lunch blev det julbord och efter det for vi iväg i en minibuss till en konsthall och tittade på konst, som avslutning på bilden typ ;) Stannade kvar där en stund efter och gjorde vimplar eller något liknande haha :) Sedan gick jag och 4 st andra från klassen och åt på mcdonalds och gick i affärer, det var kul :)

Btw, så mår jag väldigt bra idag, sa ju att det skulle vara bra för mig att komma hit igen :) Känns lite tråkigt att jag åker redan imorgon bara, men det blir nog bra ändå :) Kanske märks här på bloggen att jag är på bättre humör, för har mer lust att blogga då ;)


Julbord på lunchen :)

Och pepparkaka!

Min vimpel/flagga som jag gjorde haha :)

Munk köpte tomtebloss ;)

Lite suddig bild, men ett hus var "dekorerat" som ett pepparkakshus :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0