wii-tajm :)

Sitter här nu medan Amanda spelar wii :) Hon håller på att gå på lina, det går riktigt bra (; Fick sluta halv 1 idag istället för halv 3, riktigt skönt :) För vi hade 2 livsmedelslektioner på raken sen nästan 2 timmar håll sen livsmedel igen, så då fick vi hemstudier :) Skönt att kunna gå hem då i stället för att var kvar i skolan :) Eftersom vi inte hann äta i skolan köpte jag och Amanda burkköttbullar, tror aldrig jag har ätit det förut :O Men det var riktigt gott faktiskt :) Haha, Amanda till Louise idag: Du kan ju inte bara säga k, du måste ju säga aha! Haha, fy tusan va roligt det var :)

Haha, nu när jag kollade på tvn så såg jag en gubbe som rullade i snö för Amanda kör backhoppning men sen visste hon inte hur man hoppade (; Såg lite kul upp när det var det enda man såg (;


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0