tired!

Nämen visst är jag bra på att blogga? Men har verkligen inte haft tid/lust till det, så skriver igen sen någongång när jag har tid. Kan ju berätta vad jag har gjort idag i alla fall. Har tvättat bilar för att få in pengar till afrikaresan nästa år, var helt okej ändå. Sen efter det har jag bara sovit, sjukt trött efter de senaste dagarna med alldeles för lite sömn! Och inte får jag sova hur länge jag vill imorgon bitti heller för då ska jag till sjukhuset och vara där hela eftermiddagen.. Men blir nog bra ändå :)

Kan ju också berätta att jag har fått 5 veckors praktik i england i höst!!! Fatta va glad jag är över det!! Min skola har nämligen samarbete eller något med ett ställe där eller några ställen kanske haha :) Så vi är väll typ 5 stycken som ska åka, är några servtiörer, hotellare och kockar som ska åka också :)

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0