jadu..

Har haft en toppen bra helg. Den spenderades nämligen mitt ute i skogen med en massa härliga människor :D Och med dom kan man inte ha tråkigt (; Dock gick helgen alldeles för fort, hade väldigt gärna varit kvar där ett par dagar till.

Min måndag har däremot inte varit toppen. Eller den hade kunnat varit bra om jag inte hade viljat åkt hemhem och träffat några personer. Eller det vill jag ju fortfarande, men kan inte göra så mycket åt det tyvärr :/

Här får ni några bilder från igår när det var något för barnen där vi hjälpte till att grilla korv, hade tipspromenad och hoppborg :D


En patrik som är inlindad i ballonger haha :D



Tilda!

Birk!


Blev bara bilder från hoppborgen haha :D Märktes verkligen att vi var 15-18 år haha :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0