:(

Varför måste jag alltid stöta på ormar för? Och varför har min telefon slutat fungera?

Hatar att min telefon typ helt plötsligt vägrar starta. Har haft laddaren i över 4 timmar, så den borde ju ha laddning i alla fall (; Fast det brukar ju stå att den laddas även när den är avstängd och det gör det inte :/ Kan inte lämna in den på lagning imorgon heller eftersom vi kommer komma hem väldigtväldigt sent från skolan. Vi ska nämligen på bageri och konditori mässa (;

Sen idag när jag var ute och gick var jag nära att kliva på en orm som låg mitt på vägen! Man såg verkligen tungan. Ville bara in på en gång för hatar verkligen ormar, men var tvungen att gå de 2 kilometerna som var kvar av den typ 2 meter breda vägen med ganska högt gräs på båda sidorna :/ Inget jag gillade precis...

Fast även fast jag inte har någon fungerande telefon och så, känns den här dagen ganska bra :D

Haha, det här blev lite uppsatsliknande. Först en frågeställning, sen fakta och sen typ sammanfattning eller något haha :D

Update: På något konstigt sätt startade telefonen igen!!!! :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0