Dag 4 - Det här åt jag idag

Om jag hade vetat att jag skulle skriva den här idag, hade jag tagit kort på maten. Vi fick nämligen grymt god mat i skolan idag, för när vi har bak gör hr-vux lunch åt oss.

Idag serverades det hemmagjorda pannpiffar med någon ört på och stekt potatis fast i skivor (vad heter det?). Vi fick även efterrätt idag och då blev det olika sorters pannacottor och hemmagjord vaniljglass som var sjukt god :D Låter som att vi åt hur mycket efterrätt som helst nu, men vi provsmakade bara lite av allt (; Vi provsmakade också toscabullar och bullyktor som vi bakade idag (;

Till kvällsmat blev det nudlar som jag inte har ätit på hur länge som hellst :O Inte världens nyttigaste dag, men så kan det vara när man går bageri haha :D

Intressant för er att veta vad man har ätit egentligen haha :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jättebra tips:) det är så jag gör, lägger upp en studieplan och det funkar!

vad gör du ikväll?:)

2011-09-22 @ 21:58:26
URL: http://liborius.devote.se

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0