Bra inlägg (; (ironisk)

Var ett tag sedan jag skrev nu, men har knappt suttit vid datorn (; Men blir ett kort inlägg nu för har inte så mycket tid (;

I helgen kom i alla fall mamma och pappa, sen var det öppet hus på lördagen, då vi började redan halv 7 på morgonen (; Mamma och pappa åkte hem redan på lördagen och resten av helgen har jag cyklat extremt mycket haha :D

Igår när jag satt ute i parken kom det fram en igelkotte och sen idag när jag cyklade hem från träningen var det en igelkott som gick på vägen haha :D


Kommentarer
Postat av: kim

SV: ja precis så tänker jag också! är ju mycket lättare att ändra sig med mäniskor som inte känner en, för dom vet ju som sagt inte hur man var innan. :)



Söt igelkott ;D

2011-05-11 @ 09:38:16
Postat av: Rebecca

Haha igelkottar är så söta :D

2011-05-11 @ 16:37:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0