day 15 – your dreams

Jag skulle vilja resa till massa olika länder när jag blir äldre. T.ex. till något u-land så att man får se hur de har det där. Man måste nog se det med egna ögon för att verkligen förstå hur de har det.

Någon gång skulle jag också vilja åka runt i Usa och åka till massa kända byggnader där som t.ex. frihetsgudinnan, vännerhuset, central park, vita huset och gå över bron till Brooklyn. Finns säkert många mer saker som jag inte kommer på nu, haha :D Och eftersom det här är mina drömmar så kan jag ju skriva saker som det inte är så stor chans att det kommer att hända som t.ex. att träffa på de ur Gossip girl, speciellt Blake Lively och Chace Crawford :D Det skulle ju också vara grymt kul att träffa på de ur vänner, Robert Pattinson och Kristen Stewart och massa andra kändisar :D


Brooklyn bridge

Eftersom det här är mina drömmar skulle jag också vilja bli bäst på det jag kommer jobba med (haha) som kommer vara konditori. Om jag inte ändrar mig då, men det tror jag inte :D

Jag vill också så klart bilda familj någon gång i framtiden. Fast egentligen är inte det så självklart eftersom det inte är alla som vill det, men jag vill det i alla fall! :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0