trött

Kom precis hem från en springtur med Natalie. Har fortfarande världens energi men det är väll för alla kakor jag har ätit haha :D Blev några på biltvätten och sen ännu mer när jag kom hem haha :D Fast skit samma, jag rör ju ändå mycket på mig (;

Nu blir det duschen och sen går jag nog och lägger mig :O Är skit trött så kan lika gärna gå och lägga mig så att jag är någorlunda pigg imorgon då det blir jobb haha :D Imorgon får jag också förhoppningsvis mitt comviq kort! :D Skulle bli skit glad då i alla fall, för har inte haft pengar på telefonen på flera dagar och vill smsa med massa folk som jag inte har kunnat gjort med tidigare pga av att jag inte har haft comviq. Oj, vilken lång mening men orkar inte skriva om den (;


Finn ett fel, kan ge er en ledtråd: här gillar vi ica :D Svar längst ner (;

Haha, jag, Linnea och Johanna körde snurra flaskan efter biltvätten (;

svar: allt är från ica förutom tabletterna (;

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0