träääääningsverk!

Är lite sur, eller är inte riktigt sur men vet inte hur jag ska beskriva det haha :D Men i alla fall när det för en gång skull händer något i stan som man skulle vilja gå på, så är man inte hemma! Brukar liksom andra hända något annars, men nu när vi ska till Sicilien och vi ska på semester händer det flera grejer! Fast jag åker ju hellre till Sicilien än går på den där grejen haha :D Men man hade ju viljat gått på den också (; 

Har också träningsverk sen min och mammas springtur igår, fast det är väll bara bra om jag ska springa ett lopp på 1 mil i höst, förhoppningsvis blir det så i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: johanna

sv1: klart jag skriver om jag kommer med! :D hahah, jaså vad kul ^^ hihi :D



sv2: hahah tror det verkade längre än vad det var ;)

2011-07-21 @ 22:22:16
URL: http://jjjohannna.blogg.se/

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0