freeedag imorgon :D

Kom nyss hem från träningen, första grästräningen för mig för iår :D Gick sådär, men det var skönt att slippa gruset :D Var på domarutbildning innan också och hoppas att jag slipper dömma någon match, vill verkligen inte haha :D Även fast vi tjejer skulle vara två stycken, så tycker jag att det är lite "läskigt" haha :D Fast eftersom jag inte kommer vara här i sommar kanske jag slipper (;

I alla fall så slog ju jag och Amanda vad igår om vilka som skulle vinna matchen (; Jag trodde på Barcelona och hon på Real madrid. Och gissa vilka som vann? :D:D:D Jo, Barcelona! Så då skulle Amanda ge mig en sak idag och det blev typ som att jag hade förlorat vadet :/ Hon gav mig nämligen en bild på mig när jag gör någonting och så ramade hon in den och skulle ha den uppe på matte och näringslära lektionerna haha :D Fast bilden var mest rolig haha :D Är i alla fall glad att Barcelona vann för annars hade man fått höra det ett antal gånger haha :D Men nu ska jag logga ut härifrån så hejsvejs leverpastej! :D


Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0