pigg :O

Trodde hela dagen skulle bli förstörd imorse när vi fick reda på att vi inte skulle åka. Men dagen har faktiskt varit jätte bra :D Har hunnit med jätte mycket och jag har typ haft världens energi :O Tror det kan vara för att jag har varit hemma, för då gör jag ju mer saker än när jag är här (; Ska försöka fortsätta med det nu, så jag blir lika pigg haha :D Är väll också lite för att det har varit så fint väder och då blir man ju gladare haha :D Har jätte mycket energi kvar fast jag har städat hela lägenheten nyss, dammat och allting :O Skulle ha gått ut och gått igen om det inte hade varit så sent och mörkt ute haha :D Ska nog börja göra mig iordning nu och sen fixa mina ola affischer haha :D

Känns inte ens som det var imorse vi satt utanför Eva och väntade på att få reda på om vi fick gå hem eller inte (;


Grööönt! haha :D

Kommentarer

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0