Glad påsk, igen haha :D

Var ju hos mormor och morfar och åt med släkten idag :D Det var gott, men man blir ju så mätt haha :D Blev lite förvånad när mormor sa att hon hade satt upp en bild på mig på kylskåpet, sen jag var med i tidningen. Hade ingen aning om att jag hade varit med haha :D Men tydligen var det sedan vi var på Gotland i somras med sommarkonfirmanderna haha :D Var inte en bild på bara mig, utan en gruppbild som tur var haha :D


Tyckte mitt påskägg som jag fick var lite roligt, för det var ganska annorlunda :D

Kommentarer
Postat av: Louise

vad var det för bild?? :O :D

2011-04-24 @ 01:10:28
Postat av: kim

Glad påsk! lite sent kanske, men hoppas du haft en bra påsk iallfall! :)

2011-04-24 @ 21:10:57

Gör mig glad! :) :)

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow me on Spotify
RSS 2.0